Mulakan Simpanan Emas anda Sekarang!

Gold Accumulation Programme (GAP) adalah kaedah program Simpanan jangka panjang di Public Gold yang disokong oleh emas fizikal 100%.

Anda boleh mula mengumpul Emas anda serendah 1 gram atau lebih setiap bulan. Secara praktikalnya, akaun GAP bukan sahaja kaedah paling mudah untuk membeli Emas pada masa ini tetapi juga Murah dan Patuh Syariah.

1. Berapakah Jumlah Minimum untuk Membuka Akaun GAP?

Di bawah ialah keperluan untuk Akaun GAP:

  • Singapura-Malaysia MYR100 (SGD$50)
  • Indonesia Rp300,000

‘Akaun Bersama’ diperlukan untuk kanak-kanak di bawah umur 18 tahun.

Apa itu Akaun Emas GAP – Gold Accumulation Program?
Ia adalah akaun menabung emas dengan buat belian sedikit demi sedikit setiap bulan. Kita boleh mula menabung serendah RM100 / 1 gram atau lebih setiap bulan
Setiap Kali dapat Gaji tukarkan 10% kepada EMAS dan jika ada wang lebih misalannya dapat bonus atau overtime boleh tukarkan 50% dari duit tersebut supaya cepat kita capai matlamat simpanan kita
.
Untuk mudahkan belian emas di akaun GAP boleh Install Apps Public Gold PERCUMA dengan klik link di bawah ini:

2. Lima (5) kelebihan Program Pengumpulan Emas – Akaun GAP : Di bawah adalah 5 kelebihan yang anda akan dapat dengan Program Accumulation Gold.

  • Anda boleh menukar Wang Anda kepada Emas pada bila-bila masa.
  • Anda membeli Emas dengan Harga Rendah.
  • Beli Emas secara online 24/7 tanpa perlu ke Kedai Emas.
  • Emas Fizikal anda disimpan oleh Syarikat dan boleh ditebus pada bila-bila masa.
  • Jual balik emas anda kepada Public Gold.

3. Adakah Program GAP patuh dengan Syariah?

Akaun GAP Public Gold ialah Syarikat Perdagangan Emas fizikal patuh Syariah PERTAMA di dunia. Anda boleh membaca di bawah ini::

4. Konsisten Tukarkan Wang Tunai Anda Kepada Emas. Jika anda sibuk dengan kerja anda,

GAP ialah Program Simpanan Emas yang paling mudah untuk anda. Anda boleh membeli emas 24/7 tanpa perlu ke Kedai Emas. Ia adalah konsep yang sangat mudah untuk: “Tukar Wang Tunai Anda Kepada Emas”

Meletakkan Wang Tunai ke dalam Emas adalah tabiat yang baik, setiap kali anda mendapat gaji atau gaji, perkara pertama yang perlu anda lakukan ialah mengetepikan sebahagian (4% hingga 10%) daripada pendapatan anda dan menukarnya kepada emas untuk insurans kekayaan anda.

Wang tunai kehilangan kuasa beli secara mendadak dari masa ke masa, dan dengan perang mata wang global dan krisis hutang kerajaan yang baru bermula, ancaman ini meningkat

5. Tetapkan Sasaran Simpanan Anda.

Sepanjang sejarah manusia, emas sentiasa muncul sebagai bentuk simpanan, pelaburan, dan pemeliharaan kekayaan yang tiada tandingannya.

Beli Emas adalah untuk simpanan dan pelaburan jangka panjang seperti:

  • Tabung kecemasan (3–6 bulan perbelanjaan sara hidup)
  • Persediaan Berkahwin
  • Bayaran muka untuk sebuah kereta
  • Bayaran muka untuk sebuah Rumah
  • Pendidikan anak anda
  • Percutian Impian
  • Merancang Umrah / Haji (Muslim)
  • Pelan persaraan

Untuk memantau Akaun GAP anda log masuk ke laman web Public Gold. Anda sepatutnya dapat melihat Penyata Akaun GAP.

6. Bagaimana Nak Tebus Emas Fizikal Anda?

Untuk menebus Emas Fizikal dari akaun GAP anda dalam bentuk Gold Bar atau Dinar Emas boleh dilakukan pada waktu pejabat dengan melawati Pejabat Cawangan terdekat Public Gold iaitu (Singapura-Malaysia) dan Indonesia. Anda boleh membuat urusan melalui WhatsApp admin Cawangan terlebih dahulu.

Terdapat banyak pilihan dari 1gm hingga 1kg Gold Bar dan Syiling Dinar Emas 1/2 Dinar, 1 Dinar, 5 Dinar, dan 10 Dinar dll.

*Nota PENTING:

Untuk kekal aktif, sekurang-kurangnya 1 gram mesti kekal dalam Akaun GAP.

1 gram ini boleh ditebus atau dijual semula kepada Public Gold apabila menutup akaun GAP. Walau bagaimanapun, caj penalti akan dikenakan apabila membuka semula Akaun GAP yang lain.

Premium Produk akan digunakan apabila menebus Bar Fizikal lihat di bawah:

Emas fizikal terasa seperti kekayaan sebenar. Apabila anda memegang jongkong emas 100 gram di tangan anda, anda secara intrinsiknya tahu bahawa anda memegang kekayaan sebenar, emas yang sukar didapati dan mahal untuk dikeluarkan.

Jika anda sudah bersedia untuk memulakan Program Simpanan Emas – GAP. Hanya KLIK SINI Sekarang !!!

Tutorial 3 – Cara Beli Emas Simpan di Akaun Tabungan Emas (GAP) – Public Gold

Tahniah! Bagi anda yang telah mempunyai PG Code. Boleh tonton Video ini yang menerangkan cara beli emas dan simpan di Akaun Emas GAP-Gold Accumulation Program. Sila tonton sehingga selesai.

Semoga video di atas memberi manfaat dan jika anda ingin mulakan simpanan emas dan perak, boleh buat perjanjian dengan hubungi saya nama di bawah ini.

Terima Kasih.

MOHD SULIMAN HAFID- PG 027857
Star Master Dealer Public Gold
Visit site : https://OneGoldDinar.net

Semoga sharing di atas bermanfaat dan harap dapat kongsikan bersama famili dan rakan2 kita dengan klik butang di bawah ini.